faso elf



morning, nu har jag nyss varit och
köpt lampor. Sitter hos morsan o ska
bli bjuden lite mat strax, sen blire
spelning med armutt. Hänger med
snyggingen hem sen också.

Igår kände jag mig bättre så jag tog
en viss Maria och åkte till stan en sväng. 
Självklart tog vi bussen ut till maxi också
och köpte varmkorv. Annars köpte jag
lite småskit bara , inget intressant så -
Mene, efter det gick vi hem till enki ett tag,
spela gh och träffa skapligt med folk.
Trevlans myes! Maria var tvungen att dra
hem till svärtinge och låsa så hon drog vid
nio nångång. Resten av sällskapet skulle
ut så jag gick med ikne till robert & calle i
replokalen. Loppa sig där ett tag, men sen
kom danne och vi drog hem till mig. 
Kolla film & bränna popcorn.

Ush, jag vet att jag skriver grymt oseriöst,
men bloggen är typ mest bara din för mig själv?

 

edit: din för mig själv?
jag älskar min svenska..


Btw tackar vi för hjälpen som jag så rart
fick med att fixa photoshop. Då blir man
pepp på att fota som till höger, och
redigera sönder som den här längst upp..

nu ska jag sätta upp lampor, cya


Vänta jag glömde nåt
GRATTIS EMIL!


Comments
Postat av: lissy

fiin bild o coolt hår, är det du`???

2010-04-14 @ 23:53:09
URL: http://beautysweetlove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0