#66(6)

inatt har jag sovit ännu mindre. Tack öb för att ni finns på andra sidan gatan och säljer
energidricka till behövande. Min dag ser ut somså att jag ska ha möte nu på morgonen, 
därefter hämta nyckeln till den efterlängtade lägenheten och så ska jag träffa folks i stan.
Nångång mellan där tror jag jag
klämmer in några timmars sömn..
och visstfan, packa måste jag ju göra
också. Jag åker imorn förmiddag.

pihi, kolla bilden btw. Där ser ni ett
praktexemplar på ostbågsögonbryn.
Ca 1,5 - 2 år sen? minns inte riktigt.
Jag fattar inte varför jag hade dom så
brett isär heller, det ser ju inte klokt ut.
Hur kunde jag tro att det skulle vara
snyggt liksom, en viss Cesar Wintland,
modellscout för stockholmsgruppen,
tvekade ju på mig just pga ögonbrynen?
hahha fyfaan.


Comments

Kommentera här:

Namn:
Spara mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0