#65

Capoeiran var inställd, dom har tydligen stängt jaguar? fan inte okej - min röv behöver er!!
Men tog en fika med Loiz & Sara, det var riktigt trevligt måste jag säga. Vi satt på coffe house och självklart råkade Lizz & Anki sitta där, stammisar myes <3 Tina & Julia också faktiskt, evigheter sen sist!
Blev en minirunda i stan med Loiz efter det och vi kom fram till att vi båda har ett smått överdrivet lager med skor och dessutom samma storlek, smack that! Senare gick vi hem till josef. Vartefter skulle Loiz hem, så jag o sefos gick till replokalen för att träffa calle. Grejja lite där, sen tyckte jag det var dags att röra sig emåt. Fast då mötte jag enkis, så drog till han ett tag o spelade lite. Trevlans! 
Slutligen sitter jag nu hemma och är hungrig efter en skön dag, ska smyga ut i köket o sno en till tomat.. Jag är smygtjock om nätterna

Comments

Kommentera här:

Namn:
Spara mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0