Huve

Jag försov mig till matten, ringde expeditionen, fjäskade och lyckades fixa giltig frånvaro hela lektionen. Booyah! Tog bussen till stan vid 11 för att leta efter min cykel som ännu en gång var spårlöst försvunnen. Återfann den en bit bortanför bibban, fint ställd bedvid en grej längst in. Aldrig att jag kan ha perkerat där. Cyklade ner till träningen sen men på vägen krockade jag nästan med pissen. Hm, idag har jag lärt mig stå på händer hoho. När jag skulle dra frågade xx-ligan om jag ville baka pepparkakor med dem, omg dagens..


Nu var jag nyss och lekte flyttlasse och handlade målarfärg, ska kleta om hatthyllan och skostället till svart. Undrar om man kan ha det i håret också, vilken jävla utväxt jag har fått. Inte orkat platta håret idag heller, min lugg ser smått emo ut.. Enjoy.

Comments

Kommentera här:

Namn:
Spara mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0